29 Şub 2012

DÜNYAYI BEN YÖNETSEYDİM..

  İlluminati ile ilgili bir kitabı bitirdim geçenlerde ve akıma geldi..Acaba dünyayı ben yönetseydim nasıl olurdu.Şahane bir senaryo yazdım hemen. Gözümde canlandırması bile güzeldi.işte dünyayı yönettiğim bir hayat..
   Gücünün ve parasının sınırsız olduğu bir insanım. Dolayısıyla yaptığım herşeyi haklı çıkarabilir veya her anormalliği normal gösterttirebilirim. Hem benim yönettiğim bir dünyada bazı şeyler anormal değil normal kabul edilecekler nasıl olsa :)
   Devasa boyutarda bir yatak odasında uyanıyorum.Dünyayı yönetmek yoğun ve zorlu bir görev ve çalışma saatleri yok o yüzden istediğim saatte kalkabilirim ama elbette çok çalışmam gerekiyor o yüzden bazen günlerce yatamaya da bilirim. Her neyse yapılacak bütün toplantılar, verilecek bütün kararlar çike çike benim uyanmamı bekleyecek. Kusuruma bakma dünya...
  Yatak odası muhteşem bir şelaleye bakıyor. Ama özel camlar sayesinde sadece , lav silahına , radyasyona ve kurşuna değil aynı zamanda şelalenin gürültüsüne de dayanıklı..Şimdi burada muhteşem ihtişamımı ve para ile yıkanan hayatımı anlatmayacağım artık daha fazla..Yeterli ipucunu vermiştir şelale manzaralı oda....
   Ben iyi kalpli bir lider olduğum için kendi lüksüm yanında başka şeylere de çok önem veriyorum elbette bir taraftan.Aç ve açıkta olanlara karşı sorumluluklarımın bilincindeyim. Ve herkesin yemek yiyebildiği bir dünyada yaşamalarına özen gösteriyorum.
  Yeni dünyada çok fazla alınmış siyasi karar var, geyik amaçlı bir yazıda  onlara da çok giremeyeceğim.Girmeye kalkarsam  Marcel Proust'un 7 ciltlik Kayıp Zamanın izinde çalışmasını baştan yazmış gibi olacağımdan, ben kendime de enteresan gelen bir iki düzenlemeyi belirtmekle yetineceğim.
  Petrol ve elmas dünya iç savaşlarının, savaşlarının ve kışkırtılmış düzensizliklerin en temel taşları oldukları için bu şeytanlarla ilgilli önemli düzenlemeler getirdim.. Bunların, işletilmesi ve çıkarılması ile ilgili alınmış kararlarım içerisinde , elmasın artık çıkarılmasının yasaklanması, ve otomotiv sektöründe benzinli ve dizel araba üretiminin durdurulması ilk sırada. Başlangıç olarak uçmayan ve belli bir tonajın altında olmak kaydıyla, yüzen bütün kişisel taşıma araçlarının elektirikli hale getirilmesi mecburi. Bu teknoloji şu an var ancak petrol devlerinin çıkarlarına hizmet etmediği için kullanılmıyor. Benim yünettiğim dünyada petrol de benim, dev de, o yüzden, saklanmakta olan bu teknolojinin kullanılması mecburi .
  Kadınlar ve sonradan görme rolexli adamlar elmas takmasalar da olur artık. Şu an da var olan çıkarılmış elmaslar el değiştire değiştire gayet iyi hizmet vermeye devam edebilirler. Yenilerine gerek yok.
  Aidsin ilacı çoktan bulundu  ancak, yasal aids tedavisi o kadar pahalı ki ilaç şirketleri daha uzun bir süre gerçek çözüm yerine devletlere inanılmaz paralara şu anki ilaçları satmaya devam edeceklerdiii.Ama ben elbette buna müsade etmiyorum. Gerçek tedavi doğru fiyatla devletlere satılacak. Satılmaması halinde ilaç şirketi sahiplerine aidsli kan verilecek ve tedavi göremeyecekleri bir odaya kapatılacaklar. Böylece dünya üzerinde yaşayan milyonlarca aidslinin neler yaşadığını anlayacaklar.
  Her zaman mantıklı kurallar koymayabilirim. Dediğim gibi bu benim dünyam. Dolayısıyla, İnsanların artık hayvanlarla evcik hayvan münasebeti kesilecek. Evcil hayvan beslemek, köpekleri alıp evlerde beslemek, istediği zaman sıçmasına müsade ettirmeyip kakasını çişini tutturmak, kuşları kafeslerde çürütmek, atları patlayıncaya kadar koşturup bundan deli gibi paralar kazanmak, hayvanat bahçeleri ve hayvanlı sirkler kesinlikle ve kesinlikle yasak... Hayvanlar ancak kendi isterlerse sizin evinize girecek ve kalacaklar...
 Yememiz amçalı hayvan üretme çiftliklerine çok katı kurallar gelecek. Buradaki hayvanlar için acısız öldürme yöntemleri belirlenecek ve minicik kafeslerde iğrenç kutularda ilaçlarla besiye çekilmeleri kesinlikle yasaklanacak. Bize yemek olarak kendi canlarını feda eden bu hayvanlara, saygı gösterilecek..
  Kimse beni sevmek zorunda olmayacak. İkiyüzlü ve kikirik bir halktansa gerçek dytgularını gösteren bir halk tercih ederim.Hayatta nefret etmedim yavşak kikiriklerden nefret ettiğim kadar kimseden..
 Sevdiğim adamın bütün eski sevdikleri ve hayatına giren kadınlar işkenceyle öldürülecek ( evet dediğim gibi her zaman mantıklı olmak zorunda değilim..)
  Çok yüksek bedellerle kumar oynamak adı verilen salaklık kaldırılacak. 50000 dolar açılışlı poker masalarında  her pay sürmede Sudanlı bir çocuğun aylık yemek masrafı kadar paranın bok olduğunu düşünürsek çok haklı bir düzenleme..1000 dolara kadar kumar oynanabilecek ama kişi başı aylık 3000 doları geçemeyecek.(bu nasıl kontrol edilecek onun ayrıntıları bu yazıya çok gelir canlarım sorry)
 Sigara fabrikaları sigaranın içine kattıkları o korkunç kimyasalları katarlarsa o bacaları , fabrika sahiplerine takılacak. Sigara üreteceklerse bile saf tütünden yapacaklar. İnsanların hepsine birden,sigarayı bıraktırmak mümkün olmadığı için, hiç olmazsa içtikeri şeyin kötünün iyisi olmasını sağlayabiliriz sanırım..
 Sevdiğim adamın eski sevdikleri işkenceyle öldürülecek demiştim değil mi.. Tamam..neyse o kadınların geride kalan acılı aileleri ve sevdiklerine yüklü miktarda, vicdanımı rahatlatma parası verilecek.(nede olsa sadist değilim ben..iyi biriyim)
  Ormanlar ve denizlerin korunmasıyla ilgili de bir ton düzenlemem var elbette ama onlar klasik şeyler..Geri dönüşüm herkesin mihenk taşı olacak..Doğayı kurtarmanın en kolay yolu geri dönüşümdür..Bu heryerde geliştirilecek ve uygulattırılacak. ( evet bu noktoda geri dönüşüm için şiddetli yasaları uygun görüyorum..inatla geri dönüştürmeyenlerin, geri dönmemek üzere dönüştürülmesi hoş mesela..)

İşte böyle canlarım. Hayalim derin ve zevkli...Dünyayı yönetmek kimbilir ne kadar çılgın bir yük nasıl manyakça bir sorumluluk demektir. Çıkarsız, insanlar için ve yaşadığın gezegen için hareket edebilmek..Böyle biri yok elbette..Hiç kimse çıkarı olmadan böyle ağır bir yükün altına girmeyecektir...Hayaller güzeldir..Gerçeklerle karşılaşıp kırılıncaya kadar...





 
   

Hiç yorum yok: