12 Nis 2012

DÜĞÜN DERNEK DİZİSİ 2 : NİŞAN :)))

  Bu düğün dernek dizisi yazımın ikincisi, kız isteme merasimi sonrası nişan hikayeleri ile ilgili..Öncelikle belirtmek isterim ki, burada bahsedeceğim makyaj ve saçı ben kendim yaptım. dolayısıyla kuafor ve makyöz masrafım yoktu, o sebeple malzemede biraz pahaya kaçtım..Herkes kendi bütçesini arzusuna göre dengeler diye tahmin ediyorum.....

 Kız isteme için seçtiğim konsept dantelli, cici kız tarzıydı, ( http://delikediyim.blogspot.com/2012/02/dugun-dernek-dizisi-1-kiz-isteme.html ) nişan için ise 1950'ler retro tarzını seçtim.Hem elbise, hem makyaj ve saç için de ilham kaynağım aşağıdaki resimdi.
 Elbise buradaki elbiseye çok benziyordu ancak göğsünde kurdela yerine siyah pullardan geometrik bir detay vardı. Diz üstü ve dar kesimliydi. Benzer tarzda elbiseleri FOREVER NEW, ADL, MACHKA, BEBE gibi mağazalarda bulabilirsiniz. Ben FOREVER NEW'den almıştım.


Ayakkabıyı İNCİ den seçtim.

  Saçı dediğim gibi kendim yaptım, yandan ayırıp ufak bugidilere sarıp, açınca yumuşak bir fırçayla taradım. Süper oldu..



  Makyaja gelince göz makyajı için, kız isteme yazımdaki göz makyajı tarifimin aşağı yukarı aynısını uyguladım(Tarif için http://delikediyim.blogspot.com/2012/02/dugun-dernek-dizisi-1-kiz-isteme.html ) ama kız istemede gözün altına ve içine de kalem çekmiştim, burada sadece gözümün üstüne ilk olarak MAC CARBON isimli far ile kuyruklu çizgi çektikten sonra DIOR liner ile üstünden geçtim, bol rimel sürüp, takma kirpik taktım.


Kaşlar için de yukarıdaki linkteki tarifi aynı CLINIQUE kaş kalemini kullanarak uyguladım



Takma kirpik olarak MAC NO:7 leri bu tarz günlerde öneririm. Eğer makyajınızı birine yaptıracaksanız o zaman tekli takma kirpiklerden taktırtabilirsiniz makyözünüze..

  Kullandığım fondoten, normalden yağlıya kaçan bir cildim olduğu için 'CHANEL MAT LUMIERE" di. Kuru ciltler için VITA LUMIERE ve Daha yoğun kapatıcılık arayanlara PRO LUMIERE isimli CHANEL fondotenlerini önerebilirim. Daha makul fiyatta alternatifler ; MAC- FIX PLUS VE FIX PLUS FLUID,  BENEFIT-PLAYSTICKS,  L'OREAL-TRUE MATCH. Burada önemli olan cilt tipiniz ve arzu ettiğiniz kapatıcılık seviyesi. Hafif bir fondoten arıyorsanız, yoğun kapatıcılı fondotenler sizi rahatsız edebilir veya tam tersi bir durumda yeterli kapatıcılığı sağlamayabilir.
  
 Rujum için  MAC'in "RUSSIAN RED" adlı ürününü tercih ettim, kalıcı bir ruj sayılmaz, dolayısıyla sık sık tazelemek gerekiyor ancak rengi çok güzel. Ancak kalıcı ruj arıyorsanız, AVON'nun kalıcı rujlarından çok memnunum.

  Allığa gelince FLORMAR'ın allıklarını beğeniyorum, renk seçeneği bol ve az bir ürün uzun süre dayanıyor. Benim kullandığım dudaklara yoğunluk verdiğim için cildime çok hafif bir pembelik katan NO: 87 idi.

Son olarak makyajı sabitlemek için, LA PRAIRIE'nin "CELLULAR TREATMENT LOOSE POWDER" pudrasının cilt rengime  uygun olanını kullandım. Aynı kulvarda KANEBO'nun "SENSAI" serisini önerebilirim. Daha hesaplı seçenekler arayanlara, BOURJOIS'in pudralarını hararetle öneririm.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Gene erkeklere hiç ama hiç hitap etmeyen bir yazı oldu :)





Hiç yorum yok: