3 Oca 2012

KARAYOLARI GENEL MUDURLUGUNE NACIZANE NOTUM

   Sevgili karayollari genel mudurlugu , bu notu size yaziyorum cunku allah sizin belanizi verecek...kasimpasa ustunden TEM otobani baglanti yolundan kemerburgaza giris vardir. Bu giris ki devasa yesil tabelalarla ve en az 2 kere gosterilir..iste siz o Kemerburgaz baglanti yolunu kapatmis AMA devasa tabelalari kaldirmamisiniz.Kemerburgaz girisini de geride biryerlerde sinek gotu kadar bi tabelayla gostermisiniz...e tabi herhangi bir uyari da olmayinca millet yaldir yaldir basip tabelalarin da durmasindan dolayi hic suphelenmeyip kemerburgaz sapaginin kapatilmis oldugunu gorunce haykirarak kendilerini TEM in ortasinda bulmaktaladirlar .Karayollari genel mudurlugu..siz ki iyi bilirsiniz TEMi..bir kere cikinca an az 8 km herhangi bir giris yoktur..Kemerburgaz`a geri donebilmek icin 9 km gitmek G.osman pasalardan girmek, bir sekilde oradan TEM`e geri cikisi bulmak ve TEM den 9 km bu sefer geriye gitmek gerekmektedir.Halbuki o dev tabelalari kaldirsaniz, yeni girisin tabelasini da 1 km onceden tekrar ettirseniz ve buyutseniz, is saatinde insanlar tam olarak luzumsuz bir 1.5 saat kiclarini yirtmak zorunda kalmazlar...Ama siz bunu yapmaz, milletI mahfedersiniz onun yerine.....Kendimi kaybettim be yolda, delirdim sinirimden...yapilir mi lan boyle bi manyaklik..TEM lan bu....Bagdat caddesi mi  burasi, 15 metre de bir cikis olsun ki geri donebil.....Yani kisaca sizden nefret ediyorum.....

Hiç yorum yok: