27 Ara 2011

SIKAYETIM VAR..BOL BOL SIKAYETIM VAR....

   

mutsuzum hem de cook mutsuzum...insan gibi yasamaktan aciz oldugumuz bu sehirde kaosa kalabaliga cakilmis yasamaktan,.. birsey tutmaya ilgi cekmeye para kazandirmaya gorsun bunu deliler gibi somuren okuz surusu gibi ustunden gecen uretmeye degil kopyalamaya programlanmis, yaya gecidinde bile yayaya korna calabilen, saygisiz sira beklemek nedir anlamayan, kibarlik yapani somurmeye kalkan, kitap okumak nedir bilmeyen ama o siktiriboktan dizileri bolum bolum ezbere bilen, memleketim halkinin bir kismindan,cocuklarin kosup oynayamadigi,apartmanlarin  arasinda sikisip yasamak zorunda olduklarindan dolayi atamadiklari enerji fazlasi yuzunden mutsuz olduklari birde bunlar yetmezmis gibi igrenc otesi bir egitim sisteminde   daha ilkokul birinci sinifta dersaneye ve testlere maruz kalmak zorunda kaldiklari bu sistemden, bir yerden bir yere giderken saatlerce trafikte curudugum, satilan hersey de kaziklama mantiginin bulundugu,nefes alinacak yesillik yerine yarisinin bos kalacagi igrenc devasa sitelerin yapilip duruldugu bu sehirden, vatandaslarinin ustune dunyadaki en absurt vergi sistemlerinden birini uygulayan, durust is adaminin anasini aglatan ama kendi yandaslarina gobek attiran ,insani sahtekarlik yapmaya surukleyen, dunya uzerindeki neredeyse butun devletlerin kendi topraklarimizda provokasyon ve siyasi faliyetler yapmasina ve teror orgutlerini neseyle ve terbiyesiz bir yuzsuzlukla besleyen serefsizlere izin veren, bu ve oncesindeki butun hukumetlerden, hadi devletimi gectim ama hukukumun da son derece  iki yuzlu oldugunu birinci eden bilip, gorerek yasamak zorunda oldugum  bu ulkeden  hiiiiic haz etmiyorum...cok daha agir konusabilirim ama acik platformlar biraz daha kibar olmayi gerektirmekte..

Hiç yorum yok: